Home > ΠΟΛΙΤΙΚΗ > Πέρασε η τροπολογία για διαφήμιση και τα ΜΜΕ

Πέρασε η τροπολογία για διαφήμιση και τα ΜΜΕ

Υπερψηφίστηκε στη Βουλή η τροπολογία που φέρνει ριζικές αλλαγές στη διαφήμιση και τα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης, σε μία θυελλώδη συνεδρίαση όπου ΣΥΡΙΖΑ και ΚΚΕ αποχώρησαν καταγγέλλοντας τη διαδικασία. Νωρίτερα σύσσωμη η αντιπολίτευση ζήτησε την απόσυρση της τροπολογίας κάνοντας λόγο για αιφνιδιασμό και εξυπηρέτηση συμφερόντων.

Στο επίκεντρο της αντιπαράθεσης βρέθηκε η αναφορά στην έκθεση του Γενικού Λογιστηρίου του Κράτους ότι «τα ασφυκτικά χρονικά περιθώρια εντός των οποίων ζητήθηκε η σύνταξη της έκθεσης δεν επέτρεψαν την ολοκληρωμένη επεξεργασία της τροπολογίας και την εκτίμηση των οικονομικών αποτελεσμάτων».

Απαντώντας ο υπουργός Επικρατείας κ. Σταμάτης, υποστήριξε ότι έκθεση του ΓΛΚ τυπικά υπάρχει, άρα αυτό δεν μπορεί να αποτελέσει κώλυμα, ενώ σημείωσε πως η τροπολογία κατατέθηκε σε αυτό το νομοσχέδιο προκειμένου να ρυθμιστεί το θέμα της διαφήμισης πριν αρχίσει η νέα σεζόν. Στο σύνολό του ψηφίστηκε και το νομοσχέδιο του υπουργείου Υγείας.

Οριακές βελτιώσεις για τις αμοιβές των διαφημιστικών εταιρειών κάνει η κυβέρνηση αναμορφώνοντας το άρθρο 1 της τροπολογίας για τα ΜΜΕ, ωστόσο κρατάει τα υπόλοιπα άρθρα της τροπολογίας για τις συγκεντρώσεις των media και τις διευκολύνσεις στα μεγάλα υπερχρεωμένα εκδοτικά συγκροτήματα.

You may also like
ΝΔ για επίσκεψη Ερντογάν: Ασυγχώρητη προχειρότητα εκ μέρους της κυβέρνησης
Πόθεν έσχες Τσακαλώτου-Επενδύσεις σε Blackrock/Goldman Sachs
Γιατί η ΝΔ δεν ξεσηκώνει τον λαό
Κατέβασε τους τόνους ο Ερντογάν στη συνάντηση με Τσίπρα